Çeyiz Alışverişi 101 - Tost Makinesi

Bugünlerde harıl harıl evim için ufak ama kullanışlı bir tost makinesi arıyordum kiii, sonunda buldum:




Homend 1306 Toastbuster 89,90 TL 

Hem mutfağıma uygun beyaz renkli, hem küçük, hem deee waffle aparatları var! İstediğim zaman waffle da yapabilirim. Ayrıca plakaları çıkarılıp bulaşık makinesinde yıkanabiliyor. Ben yine de hafif nemli bir bezle silmeyi tercih ederim.

Hemen en uygunu nerededir diye işe koyuldum, uzun uğraşlar sonucu hem uygun fiyatlı oluşundan hem de güvenilir bir site olmasından dolayı Kliksa.com'dan satın aldım. Belirttikleri gibi 2 iş günü içerisinde orjinal paketiyle sapasağlam elime ulaştı. Hem de hiç kargo ücreti ödemeden :) Bu çeyiz alışverişini sevdim ben! Durmak yok, devam... :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Ocakların Sultanı Çaydanlıklar :)