LR Nedir?


LR Health and Beauty Systems, 32 senelik bir Alman şirketi ve fabrikası Ahlen'de bulunmaktadır. 
Bugün dünya çapında 28 ülkede faaliyet gösteriyor ve Avrupa’nın lider doğrudan satış şirketleri arasında yer alıyor. Yeri gelmişken belirtmek istiyorum; Türkiye'de üye olan bir üye LR'ın faaliyette olduğu diğer ülkelerden üye yapabilir. 
LR'ın öyle geniş bir ürün yelpazesi var ki, kataloğu incelediğinizde her ay evimize aldığımız ürünlerin yer aldığını görebilirsiniz. Sadece alışveriş alışkanlığınızı X'den LR'a geçirmeniz bekleniyor, bunu yaparken hem kaliteli ürünlerle tanışmış oluyor hem de etrafınızdaki insanlara önererek onların da kullanmasını sağladığınız takdirde size belli oranlarda primler sunuluyor. Primleri ve araç konseptlerini uzun bir konu olduğu için ayrı ayrı işlemek istiyorum kafanız karışmasın diye.

Ben bu yazımda size daha çok LR hangi sertifikalara sahip ve şartları neler onları anlatmak istiyorum:

Bu arada bahsetmeden geçemeyeceğim birkaç konu var:
LR kesinlikle ürünlerini hayvanlar üzerinde denemiyor.
LR'ın Almanya'daki fabrikasında ürünlerin kutulanmasında engelli arkadaşlarımıza iş imkanı verildiğini duydum.
Ayrıca, LR Global Çocuk Fonu, uluslararası LR pazarlarında yerel kurumlarla işbirliği yapmakta ve çocuk yardım projelerinde görev almaktadır. 

Gelelim LR ürünleri hangi sertifikalara sahip:



Aloe Vera Jel ve Master Drink içecekler SGS Institut FRESENIUS sertifikalıdır.






LR birçok ünlü markanın da içlerinde bulunduğu tanınmış kozmetik derneği VKE üyelerinden biridir, aralarındaki tek network marketing şitketidir.



LR ürünlerinin çoğu dermatest onaylıdır.




Yaklaşık 7.000 LR müşterisiyle yapılan GfK araştırması sonucunda, katılımcıların %90'ı LR ürünlerinin ''çok yüksek kalitede'' olduğunu belirtmiştir.









Peki gelelim, LR'ın üyelik şartlarına;

1) Aylık asgari bir kota zorunluluğu yok.
2) 2-3 iş günü içerisinde teslimat.
3) Minimum sipariş bedeli üyelikte 100 TL'dir.
4) 2 ay içerisinde değişim hakkı.
5) Tüketiciyi koruma mevzuatına uygun iade hakkı.
6) Dilediğiniz an İş Ortaklığınızı sona erdirebilme.

Ben de senin ekibine katılmak istiyorum Yelizciğim diyorsanız lütfen bana lryelizaltan@gmail.com adresinden ya da instagram hesabım www.instagram.com/ylz.altan 'dan ulaşın.

Sevgiler
Yeliz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Ocakların Sultanı Çaydanlıklar :)