Yeni Başlangıçlar, Yeni Heyecanlar

Merhabaaa,

Sizinle çook yeni bir gelişmeyi paylaşmak istedim.
Geçenlerde eşimin annesi bir Alman firmasından bahsetmişti. 32 yıllık bir firma ama Türkiye pazarında son 3-4 yıldır aktif bir halde LR Health and Beauty Systems. Merak edip ben de araştırmaya karar verdim. Başladım internetten araştırmaya, sosyal medyayı da es geçmedim tabi ki :)





Şartlarını araştırdım... Sertifikalarını araştırdım... Ürünlerini araştırdım... Araştırdım da araştırdım hafiye gibi :) Birçok ünlünün de kullandığını farkettim. Hatta geçenlerde Demet Akalın paylaşmıştı :)

Bir kere Alman malı denilince kafamızda kesinlikle bir olumlu önyargı oluştuğu kesin. E bir de ürünleri her ay zaten X, Y, Z mağazalarından aldığımız ürünler olunca şans vermek istedim. Şartlarına gelince;
Üye olurken min.100 TL'lik bir alışveriş yapıyorsunuz. Sonrasında kota zorunluluğu yok, isterseniz bir daha alışveriş yapmayın, ama emin olun dayanamayıp yapıcaksınız :))) Bir de kredi kartı ya da havale ile ödeme dışında kapıda ödeme imkanı mevcut hem nakit hem kredi kartı. Ballı kaymak :)

Farzedelim ki X mağazasına gittiniz ve aldıklarınız toplamda 140 TL tuttu, kasaya gelince size mağazamızın X kartı var, formu dolduralım üyelik için dediler, napıyoruz, hemen doldurup indirimli alıyoruz değil mi? Ay yok ben indirim kart filan istemiyorum diyeni duymadım hiç. İşte bu da böyle birşey. Ha bir de o mağazanın herhangi bir ürününü beğendiğimizde çevremize ballandıra ballandıra anlatırız ya, ay benim saçlarıma şöyle iyi geldi, böyle güzel diye. Bedava reklam :) Satışı arttıran siz, parayı kazanan onlar. LR'da bir de size para kazanma imkanı sunulmuş.

Belli ünvanlar var bu arada, Junior Manager ünvanından itibaren size araba tahsis ediyorlar, iş arabası gibi düşünün, sadece benzini koyup kullanması kalıyor size, her ünvan atlayışınızda hem priminiz artıyor hem de kullandığınız arabanın modeli :)

E şimdi özetleyelim:
Belli bir mesai yok, istediğin kadar istediğin zaman vakit ayır.
Ürünleri internetten indirimli sipariş et.
Alman malı, kaliteli, sertifikalı ürünleri kullan. (Neredeyse ürünlerinin yarısı da Almanya'da patentli)
Tavsiye ettiğin zaman üstüne bir de para kazan.
Altına bir de araba.

Oh ne ala :)

Ben ara ara size ürünleri tanıtacağım. Takipte kalııın :)

Ben de senin ekibine katılmak istiyorum Yelizciğim, ne de güzel anlatmışsın, hatta bana lütfen daha detaylı bilgi ver, hadi gel hep birlikte kazanalım, diyorsanız da lütfen bana lryelizaltan@gmail.com adresinden ya da instagram hesabım www.instagram.com/ylz.altan 'dan ulaşın.



Bu da Genel Ürün Kataloğu (Üyelerine özel %30-%40 arası indirimli oluyor bu fiyatlar üzerinden)
http://www.emagcloud.com/lr/TR_Collection012017_einzel/index.html

Nisan Ayına Özel İndirimli Katalog (Aynı şekilde üyelerine özel %30-%40 arası indirimli oluyor bu fiyatlar üzerinden)
http://www.emagcloud.com/lr/TR_LRW042017/index.html


Hadi o zaman yazıyı da LR'ın mottosuyla kapatalım.

LR değer katar :)

Sevgiyle kalın

Yeliz


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Ocakların Sultanı Çaydanlıklar :)