Yeni Yıl Yaklaşırken... Mutfağınızı Şenlendirin :)

"Yeni Yıl Yaklaşırken" serimizin ilk yazısını beğendiğinizi umarak mutfak ve sofra ürünleri önerilerime  ikinci yazımla devam ediyorum. Bu ikinci bölümde yine çok beğendiğim ve mutfağınıza yakışacağını düşündüğüm ürünlerle geldim, e iyi seyirler size o zaman :)


1.  Amazon.com Çam Ağacı Desenli Mutfak Önlüğü(Ornament Tree Apron) $25(Yaklaşık 48 TL)
     Pamuklu, beyaz üzerine desenli, 2 büyük cep

2.  Tantitoni Kardan Adam Desenli Kare Tepsi-16 TL
     Melamin, 32.5x32.5 cm

3.  Ikea Idgran minder-29,95 TL
     Kırmızı 45x45 cm

4.  Ikea Snöboll Kağıt Peçete-2,95 TL
     Kırmızı\Beyaz 24x24 cm, 30 adet

5.  Tantitoni Yılbaşı Ağacı Şekilli Tabak-20 TL
     Seramik, 20x22.4 cm

6.  Mudo Kırmızı Kalp Sıcak Su Torbası-19,50 TL

7.  Mudo Geyik Saat ve Kartvizitlik-27,65 TL
     Metal

8.  Koçtaş Sepetli Oyuncak-11,90 TL
     Kardan adam ve noel baba seçenekleri mevcuttur.

Benim favorilerime gelecek olursak, 3 numaralı mindere ve 8 numaralı sepetlere bayıldım. Bana göre bu şirin sepetler abur cuburlarınızı koymak için ideal :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Ocakların Sultanı Çaydanlıklar :)