Hayatınızın Tuzu Biberi Hiç Eksik Olmasın :)

Yemeğin tuzu biberi olmadan olur mu hiç :) Yemeği ne kadar iyi yapsak da o son dokunuşu mutlaka yapmak lazım. Ben de dokunuşlarınız daha da güzel ve özenli olsun diye çeşit çeşit tuzluk ve biberlikleri bir araya getirdim :)



1.  Zara Home Tillo Tuzluk Biberlik Seti - 30 TL

2.  Mudo Stripe Tuzluk ve Biberlik Seti – 19.50 TL

3.  Zara Home Pata Tuzluk ve Biberik Seti – 50 TL

4.  Buldumbuldum.com S&P Tuzluk ve Karabiberlik – 28 TL

5.  Mudo Yuvarlak Taş Tuzluk ve Biberlik – 14.50 TL

6.  Tantitoni Koziol Pembe Mor Tuzluk ve Biberlik Seti – 39 TL

7.  Mudo Caligraphy Tuzluk ve Biberlik – 12.25 TL

8.  Tantitoni Çelik Tuzluk ve Biberlik Seti – 19 TL

9.  Mudo S&P Porselen Tuzluk ve Biberlik – 12.25 TL

10. Tantitoni Çelik Tuzluk ve Biberlik Seti – 26 TL

11.  Zara Home Dark Tuzluk Biberlik Seti – 50 TL

Gelelim benim “en” lerime :) Şık bir sofra için 1 ve 3 numaralı, günlük kullanım içinse 4 ve 11 numaralı tuzluk ve biberliklere bayıldım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Çocuklara Mutfağı Sevdirmeye Bu Oyuncaklarla Başlayın :)