Sofraların Vazgeçilmezi, Yemek Takımları...

Bu kadar tarifin üzerine gelin bir de bu leziz yemekleri içinde sergilediğimiz yemek takımlarına bir göz atalım. Uzunca bir elemeden sonra en beğendiğim 9 tanesini sizlerle paylaşıyorum :) Bu arada yemek takımlarını incelerken farkettim ki gayet uygun fiyatlarla da masamızı şık bir hale getirebiliyoruz :) Ne güzeeel! :)
Resimde görüldüğü gibi sade modeller seçmeye özen gösterdim, çünkü bence yemek takımımız tabi ki şık olmalı, sofraya yakışmalı fakat çok abartılı modeller kullanarak yemeklerin önüne de geçmemeli diye düşünüyorum.


1.  Mudo Concept Isabella Y. Takımı, 145 TL (internet fiyatı 116 TL)
     Porselen, 20 parça

2.  Bernardo Golden Paisley Y. Takımı, 3.499 TL
     Royal Bone China, 100 parça

3.  Tantitoni Forest Üçgen Şekilli Y. Takımı, 1.129 TL
     Bone China, 82 parça 

4.  Mudo Concept  Ballroom Y. Takımı, 145 TL (internet fiyatı 116 TL)
     Porselen, 20 parça

5.  Bernardo Rose Garden Y. Takımı, 1299 TL
     Porselen, 83 parça

6.  Mudo Concept Bej Y. Takımı, 195 TL (internet fiyatı 156 TL)
     Porselen, 20 parça

7.  Zara Home Persia Y. Takımı (Tek tek satılıyor, 20 parça 167,2 TL'ye denk geliyor )
     Seramik

8.  Bernardo Paris Antique Y. Takımı, 1999 TL
     Royal Bone China, 68 Parça

9.  Karaca Filet Platin Y. Takımı, 178 TL
     Porselen, 24 parça

Benim favorim 5 numaralı yemek takımı, biraz ingiliz tarzına dönük, ne çok sade ne de abartılı...Ya sizin favoriniz hangisi??? :)
Not: Jumbo'dan da beğendiğim takımlar oldu fakat fiyat bilgisi olmadığı için buraya koymadım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sakızlı Paskalya Çöreği :)

Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane

Ocakların Sultanı Çaydanlıklar :)